۱/۱۰/۱۳۸۷

بایرامیز موبارک اولسون


خب! بالاخره تموم شد. روزهای سخت و نفس گیری بود که امشب با کمردرد شدید به پایان رسید. البته چه پایانی که خودش شروع یک آغاز هست.

سال نو همه شما مبارک با هزاران آروز خوب برای همه شما در تمام گوشه گوشه این کره خاکی . مگه میشه سال نو بیاید تبریکی در کار نباشه هرچند با کلی تاخیر.

فکر کنم این آخرین پستم از این خونه تو هالیفاکس باشه. دارم چمدان ها رو می بندم کلی وبلاگ نوشتنم می امد که تا نشستم اینجا همش یادم رفت.

براتون بگم همه وسایل خونه رو فروختم. فروختن که چه عرض کنم تقریبا بخشیدم تنها چیزی رو که ماه پیش فروختم تخت خواب دخترک بود که حتی یک شب هم روش نخوابیده بود. از شبی که تخت رو بردند تا دیشب همه قبل خوابیدن گریه کرد که تختم کجاس?!!
من باید برم آن جا بخوابم . حالا دیشب تخت خودمون را هم فروختم دیگه خالیش جمع شد میگه تخت شما هم مثل تخت من فرار کرده .


از دو سه روز پیش هم به هر کس میرسه میگه من دارم میرم جرمنی با هواپیما با ددی و مامی . هفته پیش میگه ددی میتوانی بپری از آن طرف ماه باباش میگه نه نمیتوانم . از من هم می پرسه من هم میگم نه . میگه من می توانم سوار هواپیما میشم می پرم آن ور ماه . البته همه رو انگلیسی میگه ها

امروز آخرین روز دیکر بود نیم ساعت طول کشید تا راضی شد بیاید خونه.
نه به روزهای اولش که اشک من هر روز در آورد تا رفت به این دیکر عادت کرد. حالا بازهم برای رفتن به دیکر آلمانی آن هم با زبان دیگر اوهومممممممممم اصلا نمی خواهم حتی بهش فکر کنم. وقتش که شد بهش فکر می کنم
دلم میخواست کلی از ش بنویسم و این که چه بلبل زبونی شده برای خودش ولی خب حیف که وقت نیست من هم که با پروریی تمام تا آخرین روز رفتم سرکار.

از لباس های که دقت مخصوص برای شستن می خواهند متنفرم. هر دفعه باید کلی وقت بذاری ببری بدی ۶ تا ۱۲ دلار پیاده بشی تا یه لباس ناقابل شسته تمیز بشه بره تو کمد. لباس باید بره تو لباسشویی باید بره تو خشک کن بعد پوشیده شه. متنفرم از لباسی که این جوری نباشه.

۱۲ نظر:

Sadra گفت...

Tila joon be salamat,
Omidvaram ke khoob bashi hamishe.
Delemoon baraye dokhtarak kheili tang mishe,
Ba kolli arezooye khoob baraye hamatun :)

ناشناس گفت...

مرسی صدرا جانم
خیلی لطف کردی . سال نو تو م مبارک امیدوارم سال خیلی خوبی برات باشه با کلی موفقیت . کاش میشد قبل رفتن باز همتون رو ببینم ما خیلی دلمون براتون تنگ شده .

ناشناس گفت...

سال نو مبارک راستی چقدر جابجایی خوبه

ناشناس گفت...

عزیزم به دل خوش و سلامتی برای هر سه تاتون. دقیقا" جا به جائی رو می‌فهمم ولی اگر به تصمیم خودت باشه خیلی هم خوبه. من که عاشق کوچ‌ام.

مراقب خودتون باشید و سال نوی‌تون هم مبارک. xxx

ناشناس گفت...

تیلا جان سال نوی هر سه نفرتان مبارک و سفر خوب و خوشی هم در پیش داشته باش. من که حسابی به این مارکوپولو بودن شماها حسرت می خورم چون متاسفانه خودم بر عکس خیلی سخت به همه چیز عادت می کنم و جابه جا شدن حتی از یک خانه به خانه دیگر تا مدتها عذابم می دهد. جوجو طلایی و خودت را می بوسم و موفق باشی .

بادبادکها گفت...

تیلا جون خوش بحالت. چه صبرو قدرتی داری. هی از این کشور به اون کشور. بهت تبریک میگم

Unknown گفت...

سلام
عید توهم مبارک. تیلا جان اگه اونجا 6 تا 12 دلار میدادی اینجا حداقل باید 15 یورو تا ... بدی.
ته دلت رو خالی نکنم ولی به سرزمین آدم های خشک و به شدت جدی که زندگی برای کار کردن میکنند(نه کار برای زندگی) خوش اومدی

... گفت...

سلام تیلا خانوم جهانگرد ...خلاصه داره انگار گذارت به آلمان میافته یا اینکه تا الان اینجایی . اولا که سال نو رو به خودت و همسرت و دختر گلت تبریک میگم و امیدوارم که سال خوبی رو در آلمان بگذرونین البته اگر با این جابه جا شدنهای شما اصلا به یکسال برسه . براتون بهترین آرزوها رو دارم . خودت و دختر خوشملت رو میبوسم . سبز باشی .

MHMD Moeini گفت...

بایرام شوما هم موبارک!

آرمین گیله‌مرد گفت...

سلام و سال نو مبارک (تبریک با تاخیر به بهانه اعتصاب شرکت واحد برلین، برف و بوران و تعطیلات عید پاک ....

ناشناس گفت...

سلام گل خانم!! عیدت نوروز ما کهنفمیدیمچرا اسبابکشی می کنیناما امیدوارم جای بهتر سال بهتر و موفقیت های بیشتر در کنار سلامتی داشته باشی!

ناشناس گفت...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Monitor de LCD, I hope you enjoy. The address is http://monitor-de-lcd.blogspot.com. A hug.

Lilypie 3rd Birthday Ticker