۷/۱۱/۱۳۸۷

لندن گردی قسمت دوم

قبل از این که قسمت دوم رو بنویسم. برای دوستانی که قصد سفر به لندن رو دارند بگویم. قبل از سفر تشریف ببرند تو این سایت و بلیط قطار شون رو زودتر بخرند. هر چه زودتر بخرید قیمت مناسب تری پیدا خواهید کرد. تو این سایت هتل و چیزهای دیگر هم هست که می توانید ازش استفاده کنید.

برای هتل هم من این هتل رو پیشنهاد می کنم. به نسبت قیمتی که پرداخت می کنید سرویس خوبی دریافت می کنید.
به نظرم هتل ها تو انگلیس مخصوصا تو لندن از استاندار خیلی بالایی برخودار نیستند. شاید بخاطر این که حتی هتل های خوبش هم قدیمی هستند.
مثلا یه هتل سه ستاره تو آلمان به نظر من به اندازه یه هتل چهار ستاره تو لندن به شما سرویس می ده. خب یادتون هم هست که کلا لندن نسبت به شهری مثل فرانکفورت یا برلین خیلی خیلی گرونتر هست.
به هر حال این هتل های بست وسترن اگر زودتر هم اقدام کنید بعضی وقت اتاق هاش رو ازرونتر از نرخ معمولش هم می دهد. که اگر خوش شانس بیاورید می توانید قیمت تخفیف دارش رو هم بگیرید.
من بر می گردم باز می نویسم. الان برم به شغل شریف بچه داری دختره هنوز بیداره!




یه همچین چیزی رو با شبی حدود نود پوند می توانید بگیرید. صبحانه انگلیسی خیلی مفصلی هم میده.


۵ نظر:

ناشناس گفت...

marci vaseh Hotel.

ناشناس گفت...

این عروسک ناز روی تخت از همه این چیزها بهتره!
سلامت باشه و سالم!

ناشناس گفت...

yekh

ناشناس گفت...

salam tila jan
rasty agar khasty barname haye channel haye mokhtalef ro live bebini ham mituni az in site estefadeh koni azizam: www.iresaneh.com

ناشناس گفت...

مرسی سارا جان دنبال یه همچین جایی بودم.

Lilypie 3rd Birthday Ticker