۹/۰۱/۱۳۸۶

گدا


به جز تو شهر هیروشیما من تقریبا تو تمام کشورها و شهرهایی که بودیم گدا دیدیم . اولین گدا ی ژاپن را تو شهر اوساکا دیدیم که آنقدر برام عجیب بود بعد از این که یه مسافتی رو رفتم دوباره همون رو راه برگشتم تا نگاهش کنم و ببینم واقعا گدا بود یا نه؟!! آنقدر تو این کشور گدا کم بود . تو سويد هم گدا خیلی کم بود ولی باز هم بود. تو کانادا که پر از گدا هست.
تو این همه جا من تو هیج کشوری ندیدم که مردم با گدا بداخلاقی کنند و یا در جواب درخواستش بهش فحش بدهند.
هر روز سر راه من کلی گدا هست که من هر وقت قهوه بخرم هر چی اضافه بیاید می ریزم تو لیوانشون . خیلی وقتها هم می بینم مردم وایستادن با یه گدا دارند حرف می زند یا خوش وبش می کنند .
من تو ایران ندیدم کسی با یه گدا خوش بش کنه یا باهاش مثلا در مورد ترافیک یا آب و هوا حرف بزنه . کلا یا دل می سوزوند یاباهاش برخورد بد می کنند.من نمی دونم چرامردم اینقدر با گدا ها درگیر می شند کار به فحش و بد بیراه می کشه



این هم قسمتی از تاتر ویل اگر دوست داشتید ببینید . دوستان توزنتویی هم توصیه می کنم حتما برند ببیند. خوشتون می یاد قول می دهم.

هیچ نظری موجود نیست:

Lilypie 3rd Birthday Ticker