۹/۰۸/۱۳۸۶

تشکر

خیلی ممنون از هم کسانی که جواب دادند. نکته ای که فکر کنم همه به آن اشاره کردند گران بودند کرایه خونه و هزینه دی کر هست . من ننوشته بودم که قرار هست خونه و هزینه دی کر و تحصیل بچه ها در هر مقطعی که باشند هم به اضافه یه پول اولیه برای خرید ماشین هم پرداخته شود . پیشنهاد هیجان انگیزی هست نه ؟!! حالا شاید بپرسید با همه این معطل چه چیزی هستی؟!!
راستش من چند سال پیش با خواهرم یه هفته رفتم دوبی. جای شما خالی با این که خیلی هم خوش گذشت. اما تو همون یه هفته هم توانستم درک کنم که خیلی جای آسونی برای زندگی کردن نیست.
حتما خبر دارید که بنده چقدر غر غر و سخت گیرم نسبت به اجتماعی که زندگی می کنم. به نظرم دوبی با تمام رشدش اجتماع و محیط و فرهنگ خیلی مناسب برای مخصوصا رشد بچه نیست.
بنابراین به دو دلیل یکی بچه و دیگری آینده شغلی تصمیم گیری رو سخت و مشکل هست. شاید سخت باور کنید که سابقه کار در دانشگاه دوبی خیلی به درد کار چیدا کردن تو دانشکاه ها این جا نخواهد خورد و شاید بعدها برای ما با توجه به این که سنمون بالا خواهد رفت کار پیدا کردن رو کمی سخت کنه .

ما از الان می دونیم که برای همیشه نمیتوانم تو دوبی زندگی کنیم . هر چند این شغل یه پیشنهاد دایمی هست . ما باید یه نگاهی به این طرف قشیه داشته باشیم که وقتی تصمیم به برگشت گرفتیم با این سابقه کار آیا باز قادر خواهیم بود شغل خوب مناسبی تو دانشگاه های این جا پیدا کنیم یا نه ؟ !!
فعلا که قرار رو برای ژانویه ۲۰۰۹ گذاشتیم حالا تا آن وقت شاید نتوانستیم فاکتورهای دیگری رو در نظر بگیریم. حالا تا ببینم چه پیش می یاد.
من با یه پست خوشمزه برای کسانی که راهنمایی کردند جواب دادند بر می گردم .

هیچ نظری موجود نیست:

Lilypie 3rd Birthday Ticker