۸/۱۵/۱۳۸۷

دیروز اتفاق افتاد

دیروز دو خرداد آمریکا یا شاید ۱۲ فروردین آمریکایی بود. درست نمیدونم مردم آمریکا به جمهوری اسلامی او با ما رای دادند یا حماسه دوم خرداد آفریند. هر چی بود از روی دست ما ایرانیان کپی کرد بودند.
اگر از این کپی کردنشون از رو دست دوستان ما تو ایران بگذریم آمریکا کلا خیلی کشور خوبی هست و حتی از ایران هم بهتر( با لهجه امام حسنی بخوانید تا لپ مطلب رو درک کنید).
بله می گفتم آمریکا خیلی کشور خوبی هست. آنقدر خوب که می شود عکس رییس جمهورش رو در ماتحت خر گاو الاغ و اسب کشید. بدون این که آب از اب تکان بخورد. آمریکا انقدر کشور گل و بلبلی هست که می شود از همه جای دنیا در مورد رییس جمهورش نظرات آنچنانی داد. می شود رییس جمهورش را به فحش های آبدار کشید. اصولا مهم نیست شما امریکایی باشید سیتزن باشید یا نباشید داخل آمریکا باشید یا نباشید شما هر نظری دارید می توانید بدون ترس و واهم اعلام کنید. از بالا تا پایین قوانین آمریکا را میشود مورد تفسیر و تحلیل هر چند آبکی قرار داد و کسی هم به شما متعرض نمیشود. از افغانستان تا ژاپن همه و همه حق دارند در مورد آمریکا حرف بزنند مخصوصا فحش های بد بد بدهند.حتی میشه گفت آقا یه صندوق رای بذارید ما هم بریم رای بدهیم.

هر چند من گفتم آمریکا حتی از ایران هم بهتر هست. اما آن جوری ها هم نیست که بهتر و بهتر باشد. از آنجایی که ایران خیلی بهتر و بهتر تر هست واسه همین بهتری هم اصولا در مورد سیاست و خیلی حرفهای اضافه تر دیگه فقط و فقط یه خاص حق دارند حرف بزند.
خارجی ها که خارجی هستند اصولا حق فضولی کردن در امور داخلی ایران رو ندارند. بهتره بشنید سر جای خودشان فضولی ما رو نکنند. از ما بهتران خودشون صلاح مملکت ما رو از شما بهتر می دانند اجنبی ها پول نفت خور. پول نفت ما رو میخورید دیگه خفه!
ایرانیان خارج از کشور هم که همه از دم پرتند ان هم به علت دوری از مام وطن. همه هفتاد میلیون ایرانیان داخل کشور حداقل در این ایده باهم متحد هستند. خدا رو شکر حداقل در خفه کردند ایرانیان خارج از کشور با هم اتحاد کامل دارند. البته این اتحاد رو تو خفه کردند خارجیان غیر ایرانی هم به نوعی دارند.
حالا می رسیم به ایرانیان داخل که آن هم خودی و نخودی کشمشی آن هم از نوع کشمشی دم دارش و بی مش دارند. آن ها ساکت همه با هم سوار آتوبوس آقایان شورای نگهبان می شوند با یه برگه حق رای تنها حقشان از دمکراسی که کف دستشان نهاده شده صاف می رند در خونه خدا بهشت برین. حق هیچ گونه اظهار نظری در مورد سیاست ندارند فقط انرزی هسته ای حق مسلم همشون هست و بس!

بقیه بهتر تر تر های ایران رو نسبت به آمریکا جهانخوار دیگه خودتون بگوید.


من این همه مدت صبوری کردم در مورد انتخابات آمریکا هیچی نوشتم. اکثر این وبلاگهای ایرانی که به زور تعداد ایالت های آمریکا رو می دونند چهار کلمه انگلیسی یاد گرفتند که سه تا فحش هست. یه بار از آن مرزهای مقدس کشور هم پاشون رو بیرون نگذاشتن بیرون چپ و راست در مورد سارا خانم ام کلثوم سیندی خانم مش کریم مک کین و حسین آقا سبزی فروش او با ما از خودشون نظریه صادر کردند. جان من شما روتون میشه سر انتخابات ایران باز بیاید بگوید شما ایران نیستید. ما بهتر بلد هستیم به شما ربطی نداره از این حرف نه جان من روتون میشه بازم از این حرفها بزنید؟!!

چی امدم بگم چی شد. فقط می خواستم بگم پیروزی دوم خرداد او با ما برای همه ما مبارک خجسته باد. امیدوارم حداقل او با ما باشه نه بر ما...


شرم و ننگ بر این بالاترین باد. فردا اگر از دیوار سفارتون بالا رفتم هموتون رو به اسرارت گرفتم بدونید که مشکل از خودتون بود.

ای میل زدم بهش گفتم یه اکانت بالاترین به من بده این من این هم وبلاگم ما رو به فلان خودش هم حساب نکرد حداقل یه جواب ای میل بده بگه آقا اصلا بهت اکانت نمی دهیم تا فلانت بسوزه.
می گم کسی اکانت اضافه ای باد کرد رو دستش مونده نداره؟ همه جوره برای رو کم کنی و سوزاندن فلان جای این بالاترینها خریدارم.

اصلا اگر جواب ای میل آدم رو نمی دهید مگه مرض دارید نوشتید اگر اکانت می خواهید ای میل بزنید هان!

۲ نظر:

ناشناس گفت...

زدی تو کار ظنز ها ;)

ناشناس گفت...

bia khob donbaleh.com

Lilypie 3rd Birthday Ticker