۱۲/۲۳/۱۳۸۳

چند تا لينک

unknown woman و همه دوستان چقدر خوب شد که حرف من رو جدی گرفتید. نميخواهم اين اسم ها رو بچه بذارم اين ها فقط شوخی بود. حالا اگر خوشتون نمي ياد اسم خوشگل پيشنهاد کنيد.

آبچينوس جان کرکره را زدی بالا ها . زودی از حال و هوای عيد عکس بذار که دلمون برای عکسهای خوبت تنگ شده.
چت نوروزی که هاله سرزمین آفتاب برگزار ميکنه. پیشنهاد میکنم شرکت کنید.
این مقاله در وبلاگ اردشیر حتما بخوانيد. توضيح اضافه ندهم ولی اگریه عرب به خودش اجازه بده به اسمهای ايرني بگويد بد آهنگ زشت من خودم به شخصه ميزنم تو چشمش.باز اگر یه جاپنی من بگه اکثر ايرانی های تو اين جاپن چه دست گلی به آب دادند باز هم يقه اش را ميگيرم .
اين ستاد حفاظت اجتماعی يعنی چی ؟ يعنی تو هر کوچه يه جاسوس داشته باشم تو خونه هم آب خوردن خبر ببره .اين مسئله خيلی خيلی وحشتناکه آهای شماهای که تو ايران هستيد پاشيد يه کار بکنيد.

آفتاب پرست مشرک
به چراغ قوه
سجده کرد

جودی گفته طولانی ننویسم . این که طولانی نیست ؟ هست؟
دیگه اینکه این شوهرک بعد از این همه مدت تازه امروز به من میگه تو خیلی بانمک هستی. از صبح هم داره یه آهنگ فارس میخونه اصلا معلوم نیست از کجا یاد گرفته .
این کلیپ را از وبلاگ علی هزار حرف ناگفته نگاه نکنيد فقط گوش کنيد. برای حال و هوای عید خوبه.
حالا برو تو خوشگل ها ولو بخور و ديد بزن.

هیچ نظری موجود نیست:

Lilypie 3rd Birthday Ticker