۵/۲۵/۱۳۸۴

خبر

در اين چند وقت که من نبودم. به مسافرت رفته بودم. (با لهجه حسنی بخوانيد.)رفته بودم شهر ناگویا و بعدش رفتیم نمایشگاه Expo. ديشب برگشتم. تا الان هم از خستگی خوابيدم. وبلاگم رو که باز کردم از کامنت های محبت آميزتون خيلی خوشحال شدم. آنقدر به خودم اعتماد به نفس پيدا کردم که نبود شوهرک که هيچ بدون دکتر و بيمارستان هم فکر کنم از پس اين جوجو بر بيايم.
در مورد زلزله ژاپن هم راستش من اصلا نفهميدم زلزله آمده . از طريق ويولت عزیز فهميدم که اين جا زلزله شده و متاسفم ویولت جان که دیر بهت خبر دادم و نگران شدی و ممنون بخاطر این که به یاد بچه های ایرانی ٬ ژآپنی بودید.زلزله خوشبختانه تلفات جانی تا جایی که من خواندم نداشته و شدت زلزله هم هفت و دو ریشتر اعلام شده و مرکزش هم در سیصد کیلو متری تو کیو بوده. اما انکار تو توکیو هم احساس شده ولی این جا که از توکیو هزار و خورده کیلومتر فاصله داره من چیزی احساس نکردم.
من فعلا برم به ای میل ها جواب بدم. که یک عالمه ای میل دارم. بعدش میایم در مورد اکسپو می نویسم.

هیچ نظری موجود نیست:

Lilypie 3rd Birthday Ticker