۵/۱۳/۱۳۸۴

سفرنامه توکیو ق چهارم

به جز آمريکا جهانخوار که مرکزش این جور جلف بازی ها هست. فقط ژاپن هست که هم يونيورسال استودیو (در شهر اوساکا ) و ديسنی ورد ( در شهر توکيو ) دارد. لابد بس که اين ژاپنی ها پولدار هستند.
از حدود چهار سال پيش کمپانی ديسنی تصمیم گرفت برای کارتون های جدیدش یه قسمت دیگر به دیسنی لند Disneyland توکیو اضافه کند به نام دیسنی سیDisneySea .
این قسمت همان طور که از اسمش پیدا هست بیشتر برنامه هاش تو آب اجرا می شود. اين پروژه فقط تو ژاپن اجرا شده.ظاهرا خیلی هم موفق بوده.

حالا دیسنی به دو قسمت ديسنی لندDisneyland و ديسنی سیDisneySea تقسیم شده که برای ورود به هر قسمت اش بايد پول جداگانه بدهید. بین دوقسمت اش هم باید با آنجایی که من قبلا( نه در توکیو ) دیسنی لند رو رفته بودم و به نظرم خیلی بچه گانه بود و کلا هم شنیده بودیم که دیسنی سی برای بزرگسال ها طراحی شده تصمیم گرفتیم با تو جه به زمان کم فقط از دیسنی سی دیدن کنیم. الان فکر می کنم خیلی تصمیم عاقلانه و مناسبی بود. قسمت دیسنی لند اصلا هیجان نداره ولی قسمت دیسنی سی خیلی هیجانش بیشتر هست. ولی من باز فکر می کنم نسبت به یورنیور سال استودیو خیلی بچه گانه است
این قسمت همه چیزش عربی بود. به نظرم خیلی قشنگ طراحی شده بود.
این قسمت رو عین ونیز درست کرده بودن و قایقران هایی که برای آموزش به ایتالیا رفته بودند. آواز ایتالیایی می خوانند البته با لهجه ژاپنی .

امیدوارم خسته نشده باشید. یه قسمت دیگه بیشتر نمونده آنوقت دیگه خلاص می شوید. با من بمانید.

هیچ نظری موجود نیست:

Lilypie 3rd Birthday Ticker