۶/۱۱/۱۳۸۴

خبر چينی بس

در آخرين روز از ماه گرم سال خبر چين از خبرچينی باز ايستاد. فکر کنم اين خبر را تا حالا همه وبلاگها شنيده باشند. جای خبرچین خیلی خالی هست. ولی خوب دوستان این یه تصمیم گروهی بود و همه دوستان با هم به این نتیجه رسیدند.

اين اولين تجربه کار گروهی من با هموطنان ايرانی بود. بودن در کنار دوستانی چون استاد عبدالقادر بلوچ ٬ شبنم ک نازنین ٬مزدک، حسن٬ اسد ، چوبينه، سام، فرزاد، پارسا، يوسف، آليوس، امير، پژمان، مسعود، فرهنگ، آشيل، دخو، آسمون، پرويز، صادق، قاصدک و همچین آقای مجید زهری عزیز برايم يک افتخار بود و خيلی خوشحالم که عضو کوچکی از خبر چين بودم.
دوستان نازنين ام خيلی ممنونم از همه شما. از همکاری با شما خیلی خوشحالم و به همتون خسته نباشید می گویم.امیدوارم باز هم در فرصتی دیگر در کنار شما دوستان خوب باشم. و يک خسته نباشی و سپاس هم نثار آقای زهری که اين امکان را در خبر چين برای ما فراهم آورد. آقای زهری عزيز خسته نباشی و دستت شما هم درد نکنه بابت محيط خوب دوستانی که برای ما فراهم آورديد.

متاسفانه من شعر گفتن زياد بلد نيستم که تقديمت کنم. ولی در همين جا از تمامی تلاش ها و زحماتت تشکر مي کنم و برايت آروزی موفقيت مي کنم. هر کار گروهی دیگری را هم مديريت کنی من با کمال ميل هستم.


----------------------------------------------------------------

واقعا خيلی خنده دار هست که شما تمام عمرت مواظب اضافه وزنت باشی و بتوانی در عرض يک هفته حداقل يک کيلو گرم اضافه کنی. ولی در حالا حاضر مشکل کاهش وزن پيدا کنی خنده دار نيست. آنقدر اتفاقات عجيب غريب واسه من تو زندگی ميافته ها که واقعا نميدونم چی بگم.

بعدش هم انصاف نيست ها که اين شوهرک فقط يک شب با من تو بيمارستان* باشه ولی به جاش من سه روز ازش مراقبت کنم تا تب اش بيايد پايين.

*نگران نباشيد من حالم خوبه فقط برای يه درد مختصری که داشتم بايد برای اطمينان بيمارستان می موندم تا مطمئن شديم مشکلی نيست.


امروز مامان بانو عزيز ميره بيمارستان تا قند عسل اش تشريف فرما بشه. لطفا براش دعا کنيد تا زايمان راحت داشته باشه و خودش و پسر کاکل بسرش سالم باشند. مامان بانو عزيز از حالا قدم قند عسل مبارک باشه.

هیچ نظری موجود نیست:

Lilypie 3rd Birthday Ticker