۹/۲۴/۱۳۸۳

و اما مشکل دوم

و اما اون يکی مشکل عمده من در سرزمين آفتابان ( دليل اینکه بهش می گويند آفتاب تابان اين هست که خورشيد اول بسم الله تو اين کشور در ميآيد تا من از همه زودتر برم سر کار) که آی مشکل ها آی مشکل ها اين هست که من هم مثل هر آدم دیگری مريض ميشم (از وقتی هم که اومدم ژاپن٬ کنتور مريض شدم سه ٬ چهار برابر بيشتر میندازه) و برای اين که خيلی زود به لقا الله نپيوندم ناچار برم دکتر و بيمارستان .
خب تا اين جا مشکلی نيست آدم مريض ميشه ديگه!! اما همين که پات ميذاری بيمارستان تازه مشکلت شروع ميشه.
اولا که من به شخصه تا حالا جز ديروز که دکترش انگليسی پرفکت حرف ميزد ٬ تا حالا خیلی کم دکتری پیدا کردم که انگليسی بلد باشه . از آن طرف اين زبان نازنين جاپنی من ديگه آن آخر٬ آخرشه ( هرچی می خونم همون خنگ آلودی هستم که هستم) جز اين که گلوم درد می کنه٬ سرم درد ميکنم٬ پا و دستم درد می کنه٬دندانم درد می کنه٬ و تب دارم٬ دروغ چرا بلدم بگم که سرما هم خوردم .همین دیگه !! تو رو خدا چشمم نزنید ها.
..مشکل دیگه من هم استفاده از دیکشنری جاپنی هست ٬ البته اين مشکل تنها من نيست٬ کلا استفاده از ديکشنری جاپنی يک ليسانس زبان جاپنی که میخواد که صد البته من ندارم. ديکشنری هيرگانایی که دارم خیلی ناقض هست . باز هم تا این جاش زیاد مشکلی خیلی حاد نیست. از دوستان جاپنیم که انگلیسی بلد هستند می خوام عین این بچه ننه ها با من بیان دکتر. اصولا شما تا آخر عمر هم در این کشور تشریف داشته باشید باز هم باید برای بعضی از کارها حتما یکی باهات بیاید و این برای آدم مثل من یعنی مرگ .
خب حالا رفتیم با هزار بدبختی بیمارستان دکتر یه نگاه به سرپا می کنه خارجی هستی دیگه از دور داد میزنه. بین این همه آدم کاپی و زیراکس شده از همه ديگه .زياد زحمت معاينه به خودش نميده ميگه جاپن کشور سردی هست٬ سرما خوردی. من که هميشه از اين حرف اقای دکتر (بندرت خانم دکتر پيدا ميشه) مغزم حسابی داغ ميکنه .چی می گی بابا کجای جاپن سرده؟! من از اين ده تا برابر سردتر زندگی. تازه اصلا خارش پوست من در نقطی که همیشه پوشیده هست چه ربطی به سرما داره ؟!!خلاصه دکتر تازه شروع می کنه ازت می پرسه از کجا اومدی؟! اين سوال رو ديگه جوابش را مثل بلبل می گم ( تورو خدا چشمم نزنيد ها..) حالا يه دونه قرص برای خارشت مينويسه بايد برای هفته بعد دوباره بيايی. هفته بعد میری می گه خوب نشدم. دکتر کرو لال می شینه نه یه کلمه به خودش زحمت میده بهت توضیح بده که چه درد بی درمونی داری ؟ نه به خودش زحمت میده بگه این همه داروی گران٬ گران و برای چی باید بریزی تو آن معده درب و داغونت. در مقابل سوالاتت چنان بهت نگاه می کنه که من دکترم یا تو؟! اصلا برای چی باید توضیح بدم?! تو مگه حالیته?! خلاصه این ما جرا هی ادامه داره تا يک سال و اندی که مار جان به دادت ميرسه و يه پماد ضد حساسسيت بهت می پسته همه چی تموم ميشه و از خرج هر هفته ۶۰۰۰ ين دوا دکتر خلاص ميشی.
البته هميشه اوضاع و احوال به این خوبی نیست ها.. نمونه اش همین مورد آخر من. الان بیشتر از یک ماه هست من یک درد شدید در پهلو دارم که اولش حتی خودم با درد کمرم که از دوران دفاع مقدس!!! به يادگار مونده اشتباه می گرفتمش. اما بعد متوجه شدم کمرم درد ميکنه درست . اما اين درد کشنده فعلی مال کمر نيست. بابا چشم رو هم چيز خوبيه ها اين در کمر اينقدر بی حيا نبود بزنه پاک راهی آن ديارم کنه.
اين يه چيز ديگه هست خلاصه اینکه فعلا دارم همین جور تمام اعضا و جوارم رو X ray و M.R.I تمامی تست ها و اينها می کنم .خدا رو شکر فعلا مشکل Kidney ندارم.ولی در آخرين آزمايش مشخص شده يه چيز سياه تو Ovary هست که فعلا بايد آزمايشات بيشتر بشه تا معلوم شه چی هست. جالبه بعد از يک ماه برو بيا آقای دکتر تازه می پرسه٬ می خواهی واسات داروی درد کش بدم؟ واقعا دکتره خیلی خوبی بود یه کم من رو آدم حساب کرد به گفتم چه خبره تو این مدت. خوب اين بود دومين مشکل عمده من که خودش به چندین بخش تقسیم شده بود. دیگه این که روز شب همتون خوش و اگر این مشکلم حل شد و از این درد تخمی نمردم بهتون در مورد تاریخچه پزشکان محترم جاپنی که بنا بر گفته دوستانم تا چند سال پیش حتی جواب سلام مریض بدبخت را هم نمیدادند خوام گفت .اصلا چه نیازی هست پزشک آدم به آدم توضیح بده ها!!

هیچ نظری موجود نیست:

Lilypie 3rd Birthday Ticker