۱۱/۲۳/۱۳۸۳

چند خبر

امروز خیلی خوش گذشت. آلیوس ماکسیموس عزیز جات خالی بود.

امروز وقتی کامنت زيستن را ديديم٬ بدو بدو رفتم وبلاگش بينم چه خبر هست.نميدونيد چقدر خوشحال کننده هست که دوستی در لحظات خوبش به يادت باشد. مرسی زيستن جان خيلی صفا داد. از صبح چند بار برات کامنت گذاشتم ٬ تشکر کنم. اما انکاری کامنتدونت خراب هست بنابراین همین جا باز ازت تشکر میکنم.مرسی از مهرت. خیلی لطف داری.
بعد از مدتها که من تحت نفوذ شدید سی ان ان و فاکس نیوز بودم."بابا تو جاپن فاکس نیوزم کجا بود آخه ؟ سی ان ان رو هم قطع کردم چون مداوم توش جاپنی میزاره خیلی هم گرون" تصمیم گرفتم فقط المناره و العالم نگاه کنم با الجزیره . دیروز اولین نتیجه اش رو دیدید . منظورم تبریک ۲۲ بهمن بود .
حالا این پروانه گلی اومده میگه تسلیت بگو نه تبریک. حالا شما میگوید من چی کارکنم.

از وبلاگ فانوس
مجسمه‏‏ى آزادى از آرمین راد
برای کسانی هم که فليتر هستند اين همه آئينه فانوس.

چند روزى است كه سيماى ايران سرودى را با هدف تهييج احساسات مردم ضد آمريكا پخش مي‎كند كه در آن نوك تيز حمله به مجسمه‎ى آزادى نشانه رفته است. در اين كليپ روى اين نكته تاكيد شده كه مجسمه‏ى آزادى با الهام از تائيس كه معشوقه‎ى اسكندر مقدونى است و اسكندر به خاطر خوش‎آمد وى تخت‏جمشيد را به آتش كشيد ساخته شده است. اين مساله باعث شد تا جست‎وجويى براى يافتن چگونگى ساخت اين مجسمه و اين كه سمبل چيست انجام دهم و مطمئن شوم كه اين مجسمه هيچ ربطى به تائيس ندارد.دنباله مطلب را در همان جا بخوانید.

من تا حالا یه پستت رو هم از دست ندادم٬ هر دفعه که آپدیت میکنی میخوانم بدون استثنا و خوشم مییاد.
از آخرین پست وبلاگ خیابان شماره ۱۱ من به این نتیجه رسیدم ۲۲ بهمن علاوه بر این که یوم الله ست روز ملی ایران هم هست. بنابراین روز ملی تون مبارک.
* نخست وزير الجزاير روز ملي‌ ايران را تبريك گفت.
* مقامات ارشد دولت عربستان روز ملي‌ ايران را تبريك گفتند.
* آيين گراميداشت روز ملي‌ جمهوري‌ اسلامي‌ ايران در مغرب برگزار شد.
خیابان شماره ۱۱
* آيين بزرگداشت روز ملي‌ جمهوري‌ اسلامي‌ ايران در دمشق برگزار شد.
* آيين روز ملي‌ جمهوري‌ اسلامي‌ ايران در تركمنستان برگزار شد.
* مراسم روز ملي‌ ايران در بنگلادش برگزار شد
.

آخرین خبر هم این که ما از وقتی آکاچان دار شدیم. اسم ها مون عوض شده. شوهرک شده آتووسان و من هم شدم اوکاسان.از این به بعد شوهرک را این جا آتووسان خوندم تعجب نکنید ها

هیچ نظری موجود نیست:

Lilypie 3rd Birthday Ticker