۱۲/۰۷/۱۳۸۳

طوماری برای آزادی

تو آمریکا مایکل مور هر چی دلش میخواد راست و دروغ به بوش میگه کسی جرات نداره بهش بگه بالای چشمت آبرو. کلی براش کف میزنند بهش جایزه میدند . بعد از انتخابات و برنده شدن جرج بوش مردمان مخالفش هر چی دلشان میخواد بارش میکنند کسی جرات نداره بهشون بگه بالای چشمتون آبروست.
تو ایران آرش سیگارچی دو تا کلمه تو وبلاگش مینویسه به جرم توهین به مقامات میره ۱۴سال زندان. دستشون برای کم هم که نمیره چه خبره ۱۴ سال. آنوقت میگویند تو آمریکا دموکراسی نیست خب تو ایران هم نیست دیگه چه اشکالی داره میگه؟!

هاله عزیز پتیشی درست کرده برای آزادی آرش سیگارچی خواهش میکنم آمضاش کنید این حداقل کاری هست که میتوانیم انجام دهیم خواهش میکنم دریغ نکنید.

حالا خوب سايه اين جرجک عين لولو بالا سر اين جمهوری اسلامی هست اين همه آتيش ميسوزنه . حالا خوبه ميدونه دنيا چهارچشمی داره نقض حقوق بشر را در ايران بهانه ميکنه بريزه سرش لت و پارش کنه اينهمه بگيرو ببند داره حال اگر بخواهد با اينها هم توافق کنه و سايه اين لولو رو را از سرش برداره ديگه چی به روز مردم ايران مياره.من که از فکرش هم ميلرزم.

خدایش اصلا حال و حوصله بحث کردن با کسانی که برای این دولت فخیم ایران بمب اتم هم میخواند رو ندارم. بمب اتمی که يه کم کار براشون سخت بيايد رو سر مردم و خودشون هم ميريزند. من واقعا نميفهم کجای اين دولت مردمی هست که حالا ما نبايد مردم ايران را از داشتن بمب اتم صلح آميز؟؟ محروم کنيم.واقعا داشتن بمب اتم برای مردم ایران چه نفعی داره؟ که حالا دولت ایران بخواهد داشته آن را داشته باشه؟!کاری به دیگر کشورها ندارم واقعا دولت ایران و مردم ایران یکی هستند که اگر دولت ایران بمب اتم نداشته باشه مردم ایران نیز از داشتن نعمتهای آن محروم شدن؟؟
اصلا من نميدونم چرا هميشه اين کشورهای ديکتاتوری هستند که دنبال اين جور برنامه ها هستند . چرا کشوری مثل جاپن که سازمان انرژی اتمی بيشترين بازرسي ها و هزينه ها را در بازيد از مراکز هسته ايش به عمل مياره نمي ياد داد و بيداد کنه که ما بمب اتم صلح آميز ميخواهيم.


من که باور نمیکنم این زلزله جدید که شدتش در حد زلزله بم بود فقط ۶۰۰ نفر کشته داده باشد. خدارو شکر مقامات به کمک هیچ کسی هم نیاز ندارند. حالا چهار نفر هم بیشتر بمیرند طوری نیست آبرومان مهم هست .


آخرش هم من حالم تقریبا خوب هست اما الان آخر سال هست و برنامه کاری و درسی خيلی سنگين هست نميرسم خيلی بنويسم .

هیچ نظری موجود نیست:

Lilypie 3rd Birthday Ticker