۴/۲۱/۱۳۸۵

انقلاب جوجویی

در یک اقدام چهار روزه با سعی تلاش فراوان جوجو طلایی دوتا دندان بالای اش هم تشریف فرما شد. هر چقدر دوتا دندان پایینی راحت بی درد سر آمدند . اما این دوتا دندان بالایی خیلی ناز داشتند. این جوجو چرا جفت جفت دندون در میاره؟!

جوجو از همه کسانی که تو پست پایینی بهش لطف کردند کمال تشکر را دارد. و در همین جا قول میده که در آینده نه چندان دور به جمع وبلاگ نویسان فارسی خواهد پیوست. و با زبان شیرین فارسی از همه شما خودش شخصا تشکر خواهد کرد.


مادر جوجو هم از همه شما تشکر می کند. یک تشکر مخصوص هم برای پروانه خانم هیچستانی داره برای راهنمایی و همدردیش . پروانه خانم نازنین خیلی گلی خودتت این رو خوب میدونی




آشپزباشی آش جالب و خواندنی پخته. بفرمایید.



دکتر گوشزد جان متاسفانه باهات موافق نیستم. به نظر من خدمات پزشکی در ایران به نسبت درآمد مردم و کیفیت نه تنها ارزان نیست. بلکه خیلی گران و سر سام آور هم هست.

دست قلی که تو ایران شکسته بود. یه بیمارستان و یه کلینک رفتیم. بیمارستان شریعتی که هیچ اصلا حرفش نزن آنقدر امکاناتش ضعیف بود ک هیچی نگویم بهتر هست. یه جایی دیگه هم رفتیم اسمش دقیقا یادم نیست. ((تهران تکنیک بود یا تکنیک تهران )حالا تا شب قلی رو می بینم درستش میکنم.) آنقدر گران بود که من همش فکر می کردم مردم ایران چطور از پس این همه هزینه ها بر می آیند.

راستی یه چیز جالب تو بعضی از این بیمارستان های تهران وقتی دفترچه بیمه میدی یه جوری نگاهت می کنند که انکار داری کار خیلی چیپ و بدی میکنی؟!!


یکی از دوستان ما که پزشک بود. تعریف می کرد یکی دست زن و سه تا بچه شو گرفته برای ویزا کانادا آمده آزمایش های پزشکی انجام بده.. هی اصرار می کنه که از دفترچه بیمه اش استفاده کند. چون آزمایش ها خیلی گران هست. دکتر می گفت کسی که اینقدر پول نداره که از پس آزمایشات بر بیاید اصلا می خواد بره کانادا چی کار کنه ؟!!
من که نفهمیدم استفاده از دفترچه بیمه چه اشکالی داشت؟ هر دفعه هم پرسیدم همه کلی خندیدند؟ مگه پول بیمه نمی دهیم که از امکاناتش استفاده کنیم؟ پس چرا استفاده از دفترچه بیمه یه جور بی کلاسی هست؟


این ها نگرانی من هم بود. خدا کنه این زیدان تبدیل به گل محمدی نشه.


یکی بی زحمت بیاید این کار ها عقب افتاده من رو انجام بده. یه دستی هم به سر گوش این خونه ما بکشه داره از کثیفی خفه میشه.

هیچ نظری موجود نیست:

Lilypie 3rd Birthday Ticker