۴/۰۵/۱۳۸۵

یکشنبه آفتابی در ایرلند



می خواستم امروز آشپزی بنویسم. اما هوا خوب بود من و جوجو رفتیم(شوهر همچنان مریض تنها خونه ماند) پارک فکر کردم شاید دیدن چند تا عکس براتون جالب باشه.


مخصوصا که امروز کلی دلم هوای هیروشیما و فستیوال ساکه رو کرده بود. عکس های قدیمی را از وبلاگ قبلی ام این جا میذارم شاید دیدن دوباره خالی از لطف نباشه. برای من که کلی خاطره رو زنده کرد.
توصیه می کنم به دقت به  عکس ها  نگاه کنید。 و ببیند که دو کشور چقدر با هم تفاوت دارند.
واقعا ایرلند کشور میوزیک هست. تو عکس های فستیوال ساکه تو هیروشیما تمام مراسم فقط خوردن بود خوردن . در حالی که ایرلندی ها علیرغم اینم که خیلی چاق هستند ولی خیلی تو فستیوال هاشون مراسم خیلی بخور بخور ندارند.

کلا این کشور خیلی چیز برای دیدن نداره. ولی اگر خوشتون آمد. بگوید باز براتون عکس میذارم。

هیچ نظری موجود نیست:

Lilypie 3rd Birthday Ticker