۱۰/۱۶/۱۳۸۳

خانواده شوهرک رضا پهلوی انيشتن

تو زندگی هيچ چيز بهتر و قشنگ تر از داشتن يک خانواده خوب و صميمی نيست. لذت داشتن پدری مهربان که هيچ وقت اسمت را بدون يک پيشوند يا پسوند قشنگ صدا نکرده و مادری که از همه آنی چيزی که داشته برای تو مايه گذاشته و خواهری که غمخوار و دوست توست و من چقدر خوشبخت و سعادتمندم.

خانم ها ، آقایان من هر چی برای این شوهرک خواستم سرش آمده. یکبار که از دستش دل خور بودم بهش گفتم اميدوارم اين مقالات نه پذيرفته شه. خيلی عصبانی بودم هرچی گشتم يه چيز پيدا کنم دلش بسوزه يه کم خشمم خوب شه پيدا نکردم با عرض معذرت.
ميدونيد من وقتی خشمگين ميشم اول از همه فارسی يادم ميره خودم رو بکشم نميتوانم فارسی بگم حالا اين درجه خشم هر چقدر بيشتر بشه دیگه هیچ زبانی یادم نمیاد آنوقت میشم بیصدا که خیلی خوبه نه.
حالا میگفتم من این رو گفتم فرداش شوهرک آویزون اومد که یکی از مقاله ها رد شد دلت خنک شد . وای آنقدر خندیدیدم آنقدر خندیدیدیم که اشکمون در آمد. از آن به بعد ديگه طفلکی آسه ميره آسه ميايد که قوچالی شاخش نزه.
چند روز چند پیش داشت یه کار رو برای یه ژورنال ادیت میکرد. یه نگاهی کرد یه خط کشید روش دو تا کلمه نوشت گفت دیگه تموم شد.بهش گفتم ؛ چیه بابا یه نگاهی کردی گفتی تموم شد اینقدر بی تفاوت نباش نسبت به سرنوشت مردم. راستش فکر کردم به خاطر کار من هست که مدام دارم غر میزنم چقدر کار می کنی آخه شب سال نو همه داشت برای خودش کار میکرد من هم خشمم شده بود زدم زیر کاغذها پخشش کردم وسط اتاق کلی هم ذوق زده باشون رقصیدم( ببخشید شرمنده دیگه از این کارها نمی کنم. خیلی زشته نه؟) گفت؛ نه کاری رو که میدیم مال کسی بود که مقاله رو هم زمان برای یه ژورنال دیگه هم فرستاده بود. و از از شانس بدش آن یکی ژورنال هم کارش را برای داوری فرستاده بود دست من. من هم هر دو تا رو به همین دلیل ساده رد کردم ،واسه همین زود تموم شد. گفتم وای بیچاره الان چه حالی میشه ها . شوهرک کلی خندید که کسی که تقلب میکنه حقش هست این بلا سرش بیاید ، من هم به شوخی بخدا شوخی بود ها گفتم حال سر خودت هم آمد می فهمی. خندید گفت من هرگز همچین کاری نمیکنم .
دیروز در کمال ناباوری این اتفاق واسه خودش افتاد. یه کاری داد بود برای یک ژورنال ایتالیایی که هفته آخر سال نو بهش با ای میل گفته بودند کارت رد شد. البته این کلی موجب خنده و دل خنک من شده بود ها . شوهرک هم همون کار رو آنلاین ساب میت کرد واسه یه ژورنال دیگه. حالا آن ژورنال ایتالیایی دیروز بهش ای میل زده که ما اشتباه کرديم و کارت پذبرفته شده منتظر دريافت مدارک با پست باش. بيچاره اين شوهرک ديشب کلی حرص خورد و من کلی خنديديم .آخرش ناچار شد ای ميل بزنه به آن يکی ژورنال و با کلی عذر خواهی خواهش کرد که کارش را از دور خارج کنند. آی من ديروز خنديدم ها آی من ديروز خنديدم.

يه چيز ديگه. هر چند می دونم به اين نظر خواهی اينترنتی اعتمادی نیست. اما همین نظر سنجی گویا همچین بدک هم نیست. واقعا ، واقعا از صمیم قلب متاسف هستم که بعد از ۲۷ سال انقلاب رضا پهلوی محبوب ترین چهره سیاسی هست. این همه انقلاب کردیم این همه کشته شدن ، اینهمه مملکت عقب کرد کرد که حالا بعد از همه اینها تازه رضا پهلوی که به هیچ عنوان با شاه خائن هم قابل مقایسه نیست تازه بیاید بشه مجبوترین
چهره سیاسی جدا خیلی متاسف شدم.
آن خانمی هم که تو دلش قند آب شده بود که داره انقلاب ميشه و خيلی خجالت ميکشيد تو دانشگاهش بگه هنوز تو کشورش پادشاه ديکتاتور وپادشاهی هست هم اگه زنگ بزنه ، بهش خوام گفت که بعد از سی سال هنوز ما اندر خم همون پادشاه سمتگر که نه بلکه بد تر از آن هستيم.

علم بدون دين می‌لنگد، دين بدون علم، نابينا اس
توصيه می کنم اين مطلب آنيشتن رو بخوانيد. آگر به مباحثی در زمينه خدا و دين داری علاقه مند هستيد.

هیچ نظری موجود نیست:

Lilypie 3rd Birthday Ticker