۴/۲۴/۱۳۸۴

کوفی عنان شرمت باد

هر چی مي خواهم ساکت و خونسرد باشم. واقعا تو اين شرايط کاری خيلی سختی هست. به حدی عصبانی هستم که شايد به جرات بتوانم بگم اين اولين بار در زندگی ام هست که اينقدر خشمگين هستم. ای خدا آدم بره کجا یه کم داد بزنه تا صداش به گوشت برسه؟
یعنی واقعا این آقای کوفی عنان از ماجرا اکبر گنجی بی اطلاع هست؟!!

اين ساختار مسخره سازمان ملل با آن ريييس که از هر طرفش بوی گند فساد مالی می ياد. آخرین دسته گلش رو هم به دنیا زد. در جايی تمامی دنيا از ماجرا اقای گنجی خبر دارند و حتی خود جرج بوش هم که نصف دنيا قاتل و گاوچرون می خواندش خواستار آزادی گنجی شده ٬ جای شگفتی داره که رييس سازمان ملل اظهار بی اطلاعی مي کنه از کل اين ماجرا.

تا حالا چند تا نامه برای خود آقای کوفی عنان نوشته شده؟!! واقعا اين قدر گوش و چشم اين اقا بسته هست و از دنیا بی خبر هست. کسی چه میداند شاید اگر روزی پرده ها بیافتد یه پرونده فساد مالی از ایشان با مقامات ایران هم مثل انچه که در عراق اتفاق افتاد رو شود.

هر چند جايگاه و قدرت کوفی عنان در حدی نيست که بخواهد تايير گذار باشه ولی موضع گيری هايش خيلی به دور از واقعيت و جانبدارانه هست. کاش مي شد يه نامه اعتراض آميز بهش مي نوشتيم.
راستی آقای معین در زمان مبارزات انتخاباتی اش چند بار مهربانانه گنجی رو ویزیت کرده بود. آقای دکتر معین عزیز این گنجی تا چهار سال دیگه زنده نمی مونه. آقای دکتر بهتر نیست حداقل یکبار دیگر هم که شده از گنجی ویزیت به عمل بیاورید. تا کسانی که به شما رای ندادن واقعا پیش خودشان شرمنده شوند و بگویند ای کاش رای داده بودیم که در آن صورت حتی گنجی ازاد نمی شد و حتی می میرد حداقل دکتر معین مهربانانه یکی دوبار بیشتر ویزیت اش کرده بود

این نامه دوم اکبر گنجی از زندان را حتما بخوانید واقعا تکان دهنده هست.
این شمع در حال خاموش شدن است. ولی این صدا خاموش نخواهد شد. این صدا، صدای زندگی مسالمت آمیز، تحمل دیگری، عشق به انسانیت، ایثار برای مردم، حقیقت طلبی، آزادی‌خواهی، دموکراسی خواهی، احترام گذاردن به مخالفان، پذیرش سبک‌های مختلف زندگی، تفکیک دولت از جامعه‌ی مدنی، تفکیک سپهر خصوصی از سپهر عمومی، تمایزِ نهاد دین از نهاد دولت، برابری تمامی انسان‌ها، عقلانیت، فدرالیسم در چارچوب ایران دموکرات، نفی خشونت و... است.این شمع در حال خاموش شدن است امّا این صدا، صداهای بلندتری به دنبال خواهد آورد


15 نفر از برجستگان كشور از دست رييس‌جمهور نشان‌هاي دولتي دريافت كردند

خاتمي: نبايد تنها وقتي كه به مردم نياز داريم، از آنها دم بزنيم

جان من آقای ابطحی اين عکس ها را به آقای خاتمی نشون ندهيد. ايشان مشغول تدارک سفرشون به ژنو هست و می خواد گفتگوی تمدن هاش را از انجا ادامه بدهد. طفلکی کار واجب تر داره داخل ايران رو که آباد کرد. هنوز تو خارج نياز به گفتگو های تمدن هست.

نه بابا بيچاره هنوز تو داخل هم خيلی کار داره؟ راستش من که هنوز نفهميدم که اين آقايون مهندس ميرحسين موسوي، دكتر حسن حبيبي، مهندس محمدرضا نعمت‌زاده چه لياقتی های از خودشون نشون دادند. حکومتی که ثمره اش اين هست که درصد فقر در ايران با نفتی بشکه ای بالای ۶۰ دلار چيزی بالاتر از ۴۰درصد هست و فقط چند درصد با کشور فلاکت زده بدون منبع اتيوپی فاصله داره.

واقعا دست آورد اين جمهوری اسلامی چی بود؟!! نه حقوق بشر بود ٬ نه رفاه بود که ۱۷ ميليون از سر فقر به احمدی نژاد رای مي دهند. نه دموکراسی بود . بالاخره هر کشور فلاکت زده ای در دنيا اگر همه اينها رو با هم نداشته باشه يه حداقل از بعضی از اينها رو داره. مثلا عربستانی که همه مسخره اش ميکنيم که زنانش اجازه رانندگی ندارند٬ حداقلش اين هست که مردمش رفاه دارند.واقعا همچين مديران دولتی واقعا جای داده نشان افتخار دارند؟ اين ها رو بايد طلا گرفت داد احمدی نژاد قاب کنه بزاره بالای سرش.

این نامه را هاله لینک داده که برای نجات جان اکبر گنجی نوشته شده لطفا امضا کنید.

این نامه‌ی سرگشاده به آقای کوفی عنان را هم بخوانید متن جالبی داره لطفا امضا کنید. تا شاید حداقل این آقا کوفی عنان از بی اطلاعی در بیاید.

شهره جان باور کن من دیروز واقعا میخواستم به حرفت گوش کنم و آرامتر باشم اما متاسفانه باز امروز کنترلم را از دست دادم.

هیچ نظری موجود نیست:

Lilypie 3rd Birthday Ticker