۴/۳۰/۱۳۸۴

خب بالاخره تعطیلات ما شروع شد. این توکیو ها به ما هیروشیمایی ها می گویند دهاتی. حالا ما فردا داریم میریم شهر.
بعدش هم اگر من توانستم مدت بیشتری را تو قطار باشم و این جوجو اجازه داد می رویم این جا.واسه همین نمی دونم این سفر چقدر طول می کشد.
تو این مدت یه عالمه شاهنامه خواندم. یه عالمه سایت مختلف اسم رو چرخیدم. اما برای جوجو اسم پیدا نکردم که نکردم. اصلا خوششم نمی یاد از این اسم های قلنبه سلمبه که تو این سایت ها اسم گذاری هست. فارسی زیانان هم به سختی می تواند تلفظش کنند تا چه به رسه به خارجی ها.
خلاصه تو این مدت که من نیستم بر شمایی که می آید این جا از نماز شب واجب تر هست که یه اسم دختر خوشگل که راحت بشه تو زبانهای مختلف تلفظ بشه و معنی خوبی داشته باشه و ریشه هیچ گونه مذهبی نداشته و حدالمکان ایرانی هم باشد . برای من این جا بنویسید. باشد که یک در این دنیا و صد در آخرت خیر ببنید.
آن صد در اخرت رو من نمی توانم گارانتی کنم. ولی این یک در این دنیا رو خودم گارانتی می کنم و یه دونه جایزه خوب و خوشگل برای کسی که اسمش انتخاب میشه با پست سفارشی می فرستم.
به قول شهره روز شب همگی خوش

هیچ نظری موجود نیست:

Lilypie 3rd Birthday Ticker