۲/۲۰/۱۳۸۴

چند سوال

دوره اول انتخاباتی آقای خاتمی يادتون می ياد يه خبرنگاری بود به نام آقای بابک داد که سفرهای آقای خاتمی به شهر مختلف را با اسب سفيدش که البته اسب نبود يه اتوبوس سفيد بود گزارش مي کرد. حالا هم يه الپری پيدا شده داره واسه يه نامزد ديگه اين کار رو ميکنه. از آنجايی که پیامبر اسلام فرمود سوال کردند عيب نيست ندانستن عيب است . ( يا چيزی در اين مايه ها فرمود) من يه چند سوال از خدمت شما داشتم .
۱- اگر آقای مير حسين موسوی وحی شد و بالاخره ايشان احساس تکليف کردند و بر دیدگان ما منت گذاشتن و کانديدا رياست جمهوری شدند؟ آن وقت تکليف آين آقای دکتر معين ما چيست؟!
۲- با توجه به اينکه گروهای که از آقای دکتر معين حمايت کرده اند آشکار اعلام کرده اند در صورت کانديد شدن آقای مير حسين موسوی از ايشان حمايت خواهند کرد و آقای دکتر معين تنها و بی ياور خواهند ماند در اين صورت تکليف اين الپر جان نثار ما چه خواهد بود؟
۳- چه برگ درخشانی در زمینه اقتصادی٬سیاسی و اجتماعی در کارنامه هشت ساله نخست وزيری آقای مير حسين موسوی هست که گروه گروه ازاو خواهش و تمنا مي کنند که بر ديدگان ما منت بگذارند و خودشان را کانديد کنند؟!
توجه بفرمایید که نه تشویق به شرکت در انتخابات میکنم نه شما را تشویق به تحریم آن فقط یه چند تا سوال ناقابل داشتم.امیدوارم کسی نیاد بگه تو به چه حقی در خارج از کشور نشستی برای ما تعیین تکلیف میکنی. فقط سوال کردم.

هیچ نظری موجود نیست:

Lilypie 3rd Birthday Ticker