۳/۰۶/۱۳۸۴

دیگر گلی نیست

ما تا اطلاح بعدی در خونمون هيچ گلی يافت نميشود. ديروز تمامی گلدانها رو هم ريختيم دور . اگر گفتيد چرا؟!

چون شوهرکمون به گل آلرژی داره. حالا اين همه تزئين گل ياد گرفتم به چه درد ی ميخوره؟! الان چند روزه تو خونه گل نداريم. برای من که بايد هر هرهفته دو بار گل درست کنم حتی برای توالت ....امممم اما خيلی هم سخت نبود ها بی گل هم میشه زندگی کرد.



نمیدونم می دونید یا نميدونید چقدر دل آدم ميگيره يکی حالا موبانه يا بي ادبانه به آدم ميگه خفه !!! حرف نزدن . نميدونی چقدر سخت سر کله زده با آدمی که مدام در حال فحش دادن و بد بيراه گفتن به ديگران هست.

حتما گيج شديد که اين چی داره . من وقتی اين مطلب آلوچه خانم را خواندم دقيقا انکاری کسی مودبانه بهم گفت ساکت حرف نزدن. در مورد اين مطلب آقای علی قديمی هم اين حس البته يه کم بد تر به من دست داد.

از آن طرف هم ميخواهيد با اجازه تشريف ببريد دوتا تی وی لوس آنجلسی روشن کنيد گوشی ميايد دستتون.

می بيند چقدر دايره بسته وتنگ شده اين طرف فحش ميده آن طرف ميگه ساکت....

واقعا با همه وجود دارم احساس ميکنم اين مخالفان دولت ايران با اين ادبيات و فحش های آبدار شون چطور مردم را بيشتر به طرف همون دولت آخوند ها سوق می دهند. تا حالا تو چند تا وبلاگ يا تو کامنت ها شون خوندم که وای از دست اين مخالفان دولت ايران باز صد رحمت به خود اين آخوند ها اينها بيايند بد تر ميشه.
واقعا خوش به حال اين دولت ايران که مخالفانش نقش برعکس رو باش بازی ميکنند. توجه کرديد اين چند وقت ديگر خبری از جمع آوری ماهواره ها و ريختن نيروی انتظامی به خونه های مردم نيست. انکاری دولت ايران هم فهميده که اين جور مخالف داشته باشه از صد موافق بهتره .

البته آخرش این رو بگم نظر من این هست که آدمها حق دارند در مورد همه چیز حرف بزند و اظهار نظر کنند. نه تنها ایرانی های داخل حق دراند در مورد ایران حرف بزند و عقیده و نظرشون رو بگویند همانقدر هم ایرانی های خارج هم حق دارند حرف و فکرشون را بگویند. از نظر من حتی یک آمریکایی هم حق داره در مورد ایران حرف بزنه و نظرش رو بگه . حتما میدانید که اکثر شرق شناسان برجسته دنیا از کشورهای غیر از خود آن کشور هستند.

در مورد فحش دادن هم تو مهد کودک ها به بچه یاد میدهند فحش ندهید ٬چون دلتون سیاه میشه و کسی شما را دوست نخواهد داشت. این هم برای تمامی فحش دهندگان عالم که باید این چیز را در مهد کودک بیاموزند که نیاموخته اند.

هیچ نظری موجود نیست:

Lilypie 3rd Birthday Ticker