۳/۲۹/۱۳۸۴

چند کلمه از مادر عروس

اول از همه اين که بالاخره اين جوجو ما را دکتر با هزار خواهش و تمنا و این که اصلا برایمان فرقی نمی کند جوجو مان جنسیت اش چی باشد فقط کنجاو شدیم که بدانیم چه خبر هست. اعلام کرد که به احتمال ۶۰٪ جوجو دختر هست. بنابراين ما از همين الان شدم مادر عروس.

حالا از شوخی گذشته من که ميل باکی ام ترکيد از بس بهم گفتن از احمدی نژاد چقدر گرفتی؟ جرج بوشت کی ميايد ما را نجات بده؟ نفست از جا گرم در می اومد برای ما احمدی نژاد رو پختی گذاشتي خودت داری آنجا صفا می کنی ؟؟؟ ووووو از صبح زدم بيرون الان که ساعت ۱۲شب هست اومدم خونه که به اينترنت دسترسی نداشته باشم ٬مبادا بخواهم برخورد عصبی با کسی داشته باشم.

بعدش هم اينها را ننوشتم که بخواهم گله کنم يا شاکی باشم. فقط خواستم بگم من که ديگه جرات نمي کنم فعلا حرف بزنم. از آن جايی که اعتقاد قلبی دارم اکثر ما هر چند با روشهای متفاوت ولی دنبال هدف مشترک هستيم و آن آِزادی و دموکراسی هم خودمون هم برای ايران هستيم. هر چند که خودم به دليل اينکه نمي خواهم رو اعصاب کسی پاتيناژ بروم در اين شرايط که همه عصبی هستند.نظر نمی دهم.
مي خواستم از همه خواهش کنم يه کم فيتله ها را پايين بکشيم و با يه مقدار آرامش بيشتر در اين کار قشنگ و جالب علی قديمی شرکت کنيد. لطفا هر کس نظری دارد بيان کنه شايد توانستيم يک راه خوب پيدا کنيم.


حالا اين شما و اين وبلاگ علی قديمی که تو اين شرايط خيلی خوب منطقی کار کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

Lilypie 3rd Birthday Ticker