۳/۱۱/۱۳۸۴

يک انتخاب ديگر

اول از همه یادتون میاید من تو این پست انتخاب شیرین درخشان گفته بودم که اگر خانم عبادی بخواهد پا به عرصه انتخابات بگذارد٬ فقط به دلیل زن بودنش و چهره ملی بودن٬ مردم حماسه ای مثل دوم خرداد درست می کنند. یادتون هست تو کامنت ها و ای میل ها چقدر به من گفته بودند که خیلی خوش خیال هستم و این اصلا امکان نداره مردم همه دیگه میدونند و فریب نمی خورند.خب حالا با این نامزدهای خودتون دارید می بنید کم کم به کجا داریم. واقعا خدا چقدر رحم کرد خانم عبادی نیامد در این معرکه انتخابات شرکت کند. وگرنه دیگه این جماعت را چه کسی میخواست متقاعد کند که بابا جان شما که می گوید رای بدهم٬ مملکت به دست راستی ها نیافته از کجا میدانی هر کسی بیاید از تمامی این کاندیداها که شما برای فرار از ریاست جمهور شدنش به پای صندوق رای میروید٬ از همین کاندیدا ها تو پست های کلیدی استفاده نخواهد کرد.
مگر تو انتخابات دور دوم خاتمی همین وزیر نیروی آقای شمخانی رقیب انتخاباتی اش نبود. مگر همین آقای شمخانی بعدا وزیر کابینه آقای خاتمی نشد؟! مگر همین آقای احمدی نژاد توسط وزارت کشور در زمان خاتمی به استانداری اردبیل انتصابات نشد. مگر آن وقت شما رای نداده بودید مگر آن موقعه بدون هیچ گونه نظارت استصوابی آقای خاتمی از طریق وزارت کشور ایشان را استاندار اردبیل نکرد.یا این آقای قالیباف مگر در زمان همین آقای خاتمی رئیس نیروی انتظامی نبود. خب اگر راست با چپ فرق داره پس اینها تو دم دستگاه آقای خاتمی چی کار می کردند؟؟!!
با این شوی تبلیغاتی که راه افتاده از کارونال اتومبیل گرفته تا حلقه انسانی رای اولی ها در میدان آزادی.حالا می توانید بفهمید که چطور خانم فائزه هاشمی یه دوره نماینده اول تهران شد ولی نظام آقای ناطق نوری را نفر اول اعلام کرد و خانم هاشمی را نفر دوم.لابد یادتون هست از ماجرای لو رفتن نوار سخنرانی کارگزاران و ماجراهای این که خود آقایان از جمله خود آقای کرباسچی و رئیس روسا پول میدادند تا بریزند جلساتشان را به هم بزنند. لابد دلسوزی های خالص همون را برای خانم هاشمی و آقای کرباسچی هم یادتون هست

در ساختاری كه فرد انتخاب شده را به يك «تداركات‌چی» تبديل می‌كند ، مشكل بر سر اين يا آن فرد كانديدا ، يا حتی تامين آزادی انتخابات نيست، و از اين رو متمركز ساختن بحث بر مقايسه‌ی اين و آن كانديدا با يكديگر ، يا حتی بر تامين آزادی انتخابات پيش از تغييرات ساختاری لازم، پنهان كردن اصل مسئله و سرگرم ساختن مردم به بحث‌های واهی و فريب آنها است.● در راستای طرح ملی رفراندوم، اين انتخابات نمايشی را تحريم كرده و از همه‌ی كسانی هم كه هنوز در اين مورد ترديد دارند می‌خواهم خيالات واهی را بدور افكنده و با تحريم انتخابات بطور جدی برای‌مبارزه در راه تحقق دموكراسی و عدالت اجتماعی ايستادگی كنيم.
این نوشته آقای دكتر ناصر زرافشان را بخوانید. فکر می کنم به درستی تمام این انتخابات خیمه شب بازی را توضیح داده.حالا شما هی استدلال کنید ما رای بدهیم ٬دولت دست راستی ها نیافته.امیدوارم حرف ایشون دیگه یه کم به فکرمون بیاره همه ما را. خوبه که ایشون در داخل کشور هستند و به امید خدا در زندان.
جودی جان چقدر خوشحال شدم که اولی افتخار لینکوبلاگت را به من دادی خیلی ازت ممنون هستم.
بی تا جان خانم حنا وبلاگستان ما خیلی به شما ارادت حالا چه با کامنت چه بدون کامنت. راستی هیچ وقتی آهنگی به اسم خانم حنا خانم شنیدی ؟! من یه چیزی در گوشم هست اما هر چی فکر میکنم یه کلمه هم بیشتر یادم نمی یاد. شادی اشتباه میکنم و اصلا آهنگی به اسم خانوم حنا نیست.
این هم تپش کور یه وبلاگ جدید . حالا چرا مثل کلاغ زاغی سیاه هست؟!
این هم خط خطی های سایه خانم هست.
این هم شب یلدا وبلاگستان هست که قراره تا هفته آینده درست و حسابی بیاید به جمع وبلاگستان. خوش آمدی شب یلدا عزیز هندونه هم آوردی؟!

آخرش خب من حالم خوب شد. جوجوم هم حالش خوبه هيچ مشکلی هم نداره. ناراحتی ام هم واسه جوجو نيست.فقط واسه مادرم غصه خوردم که چرا اينقدر تو زندگيش مسائل و مشکلات مختلف براش پيش آمده که مهمترينش از دست دادن پسرهاش يکی تو جنگ و يکی هم چند سال پيش بر اثر سکته بود . از فکر اين که خودم يه روز جوجوم رو از دست بدهم آنقدر حالم بد شد که فکر کردم ممکنه بميرم. شوهرک ميگه خيلی بده از الان اينطور فکر مي کنی تو زندگی هر چيزی ممکن هست پيش بيايد نبايد اين طور باشی. ميدونم درست نيست ولی دست خودم نيست. ببخشيد شما را هم ناراحت کردم.

هیچ نظری موجود نیست:

Lilypie 3rd Birthday Ticker