۹/۲۳/۱۳۸۵

دوازده توصیه قبل از شروع

۱-هر روز فقط یکبار قبل از صبحانه خودتان را وزن کنید.
۲-برای هر لقمه در دهان وقت کافی در نظر بگیرید. غذا را قبلا قورت دادن کاملا بجوید.
۳-از نوشیدن هرگونه مایعاتی همراه با غذا جدا خودداری کنید.
۴-هر روز ۴ تا ۶ لیوان آب تا حد امکان به آرامی و بدون عجله بنوشید.
۵-غذا را در محلی ارام همراه با موسیقی ارام و ملایمی بخورید.
۶-از سفارش دادن غذا های Combo
(فارسی اش هر فکر کردم نمیدونم چی بنویسم.) خودداری کنید.
۷- از رفتن به رستوران
Buffet- Type خودداری کنید. چون غذا های این رستوران ها ویژگی چندین نوع غذا را دارست که در این سی روز باید از آن خوداری کرد. در صورت رفتن به این رستوران ها فقط یک نوع غذا سفارش بدهید.
۸-میوه ها رو حتما دوساعت بعد از غذا میل کنید. با توجه به فصل میوه انتخاب کنید و هرگز دونوع میوه رو در یک زمان نخورید.
۹-از خوردن نان همراه با غذا خود خوداری کنید.
۱۰-از نوشیدن
Soft drinks حتی از نوع دیایت هم در تمام مدت پرهیز کنید.
۱۱-با از هر غذا ۱۰ تا ۱۵ دقیقه قدم بزنید. حتی دور اتاق یا در جا .
۱۲-اگر به مشروبات و آبجو علاقه مند هستید یا نیم ساعت قبل از غذا بخورید. یا به عنوان هضم کننده دوساعت بعد از غذا بخورید.


چه نخوریم
Cereals * که محتوای میوه خشک و آجیل .نان ۶ یا ۱۲ جو با فیبر اضافه شده . مایونز و سس سالاد کرمی . سالاد کلم . گل کلم . ذرت و بنشن


چه بخوریم
Cereal معمولی با Nutrition بالا . نان گندم . نانRye . کاهو برگ دار . مارگرین بدون hydrogenated. روغن سبزیجات .**Muffins گندم جو یا سبوس .

توصیه می شود سبزیجات پخته و همراه با غذا میل شود.

*غذايي كه از غلا ت تهيه شده وباشير بعنوان صبحانه مصر ف می شود.
**نوعي شيريني ياكلوچه كه گرماگرم باكره ميخورند، بشقاب سفالي كوچك.


این دستورات یه فرانسه نوشته شد. بعد به انگلیسی شکسته ترجمه شده حالا هم من آن رو به سختی به فارسی می نویسم. سعی می کنم زیاد از عکس استفاده کنم و برای بعضی چیزها که فارسی شون نمیدونم حتما عکس می ذارم تا همه استفاده کنند.

امشب اگر وقت کنم برنامه رژیم غذایی فردا رو مینویسم . اما شما یه چند روز بعد شروع کنید که از من جلو نزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

Lilypie 3rd Birthday Ticker