۱۰/۰۱/۱۳۸۵

شب یلدا





آقا ما حیف مون می یاد از شب یلدا و چله و اینها مون ننویسم. سال اول شب یلدا جوجو ما ایران بودیم خونه مادرشوهر جان که خیلی بهمون خوش گذشت. چون هم تولد شوهر خواهر شوهر جان هست هم سالگرد ازدواجش هم شب یلدا !!
پارسال من یه هنداونه تزیین کردم که مادرشون جان چپ و راست به همه گزارش داد که چه عروس با سلیقه ای داره البته بنده هم قند در دلم آب شد.
امسال هم ما برای اولین بار در زندگانمون رفیتم تو یه مجلس ایرانی که دوتا خواننده قهار از تورنتو (!!) دعوت کرده بودند. از ساعت ۸ شب تا یک نصف شب این دختر ما همون وسط وسط سن وایستاد رقصید دست زد تا وقتی که می آوردمش با گریه زاری می خواست برگرده .
تمام مردم میخ این فسقلی شده بودند که هر کسی براش دست تکان میداد یه خنده جانانه می کرد و تند تند قر می داد که خیلی دیدنی بود کاش فیلم می گرفتم .


خلاصه این که امسال هم به ما خیلی خوش گذشت جای شما خالی البته باز هم بدون خانواده ام . من تضمیم جدی دارم دیگه سال دیگه یلدا خونه خودمون باشم !

هیچ نظری موجود نیست:

Lilypie 3rd Birthday Ticker