۹/۲۶/۱۳۸۵

اوضاع من

من دیروز نهار نتوانستم درست کنم بیرون جای املت یه بشقاب سبزیجات سفارش دادم . از وقتی این برنامه رو شروع کردم خیلی برنامه غذایی و خرج مون مرتب شده بودجه ای رو که هم برای غذا صرف می کردیم خیلی منطقی تر و کم تر شده و غذاهای خیلی سالم تری هم می خوریم. من هر چی درست می کنم جوجو قلی هم به اضافه برنج یا گوشت یا سالاد یا دسر بعدش میخورند.

علاوه بر آن دیگه درد سر این که امروز نهار چی درست کنم شام چی پخته کنم رو هم ندارم.
در کمال خوشبختی به شما اعلام می کنم من دیروز اولین شلوار سایز ۸ رو برای خودم خریدم . هر چند کمی بهم تنگ هست اما من تشویق می کنه که برنامه ام رو ادامه بدم .
با برنامه شهره هم خیلی موافی هستم خیلی توصیه می کنم. اما من اول باید به آن سایزی که می خواهم برسم بعد برای تگه داشتنش از حتما از این برنامه استفاده می کنم.

هیچ نظری موجود نیست:

Lilypie 3rd Birthday Ticker